Szállítási módok
Törekszünk arra, hogy a megrendelt terméket a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassuk el Hozzád!
Az alábbi szállítási módok közül tudod kiválasztani a számodra leginkább megfelelőt:
- GLS futárszolgálat
A csomag a GLS futárszolgálatnak történő átadástól számítva 24 órán belül kerül kiszállításra. A szállítás költsége: 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES. - GLS CsomagPont
A csomag feladásától számított 1-5 napon belül a rendelésed átvehető lesz az általad megjelölt csomagponton. A szállítás költsége: 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES. - Személyes átvétel pesti szaküzletünkben
Lehetőség van a csomag személyes átvételére Budapesten, a Reflexshop pesti üzletében.
Címünk: 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok)
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. A személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség. - Személyes átvétel budai szaküzletünkben
Lehetőség van a csomag személyes átvételére Budapesten, a Reflexshop budai üzletében.
Címünk: 1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. A személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség. - Személyes átvétel debreceni irodánkban
Lehetőség van a csomag személyes átvételére Debrecenben, a Reflexshop központi irodájában.
Címünk: 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 4/b. I. em. / 213-as ajtó
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. A személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.
Kiszállítás GLS futárszolgálattal
A kiszállítás költsége egységesen, minden csomagnál 890 Ft. A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.
Minden bruttó 12.000 Ft (9.448 Ft + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.
A rendelésed aktuális állapotát folyamatosan közöljük veled, az általad megadott e-mailen keresztül. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számítva 24 órán belül kiszállítja a termékeket.
A csomag útja nyomon követhető az interneten, amihez csak a csomagszámra van szükség. Az online követés az alábbi oldalon lehetséges: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A csomagszám mindig kiküldésre kerül, de ügyfélszolgálatunktól is elkérheted:
(+36-1 / 773 3600, webshop@reflexshop.hu)
Webáruházunk e-mailben értesít a feladás napján, ezért kérjük olyan elérhetőséget adj meg, amit rendszeresen használsz.
A futárnál lehetőség van az utánvételes fizetésre, készpénzzel és bankkártyával egyaránt.
Ha nem a futárnál szeretnél fizetni, akkor javasoljuk, hogy rendelés közben a fizetési mód kiválasztásakor az online bankkártyás fizetést válaszd. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. ahol a következő kártyatípusok használata lehetséges:
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.
Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.
Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.
Kiszállítás GLS CsomagPontba
Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra.
Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.
Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon.
Hogyan fizethetek a CSomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
Gyakran ismételt kérdések GLS CsomagPont esetében
Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra.
Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.
Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon.
Hogyan fizethetek a CsomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
Személyes átvétel a pesti szaküzletben
Személyes átvétel esetén a termékek árán kívül semmilyen rejtett, vagy extra költség nincs!
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvételkor a következő típusú bankkártyákkal tudsz fizetni szaküzletünkben:
Címünk: Reflexshop - Pest
1067 Budapest, Eötvös utca 39.
(Eötvös-Szondi sarok)
Latitude : 47.50875 (47°30′31.507″N)
Longitude : 19.06098 (19°03′39.524″E)
Telefon: +36 1 269 0941
Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00-ig
Szombat: 10:00 - 14:00-ig
Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az Üzletünk menüpontot!
Személyes átvétel a budai szaküzletben
Személyes átvétel esetén a termékek árán kívül semmilyen rejtett, vagy extra költség nincs!
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvételkor a következő típusú bankkártyákkal tudsz fizetni szaküzletünkben:
Címünk: Reflexshop - Buda
1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
Latitude : 47°30.606' (N 47°30'36.382")
Longitude : 19°02.088' (E 19°2'05.339")
Telefon: +36 1 783 9570
Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00-ig
Szombat: 10:00 - 14:00-ig
Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az Üzletünk menüpontot!
Személyes átvétel debreceni irodánkban
Debreceni irodánkban csak előzetes rendelés, telefonos illetve e-mail értesítés után van lehetőség személyes átvételre.
Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.
Ha a megrendelt termék raktáron van, egy héten belül átvehető a debreceni irodába. Amint megérkezik hozzánk a csomag, mi telefonon értesítünk, hogy átvehető.
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvételkor a következő típusú bankkártyákkal tudsz fizetni szaküzletünkben:
Címünk: Reflexshop Kft. iroda
4034 Debrecen,
Vágóhíd utca 4/b. I. em. / 213-as iroda
Telefon: +1 / 773 3600
Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00-ig