Termékek Menü
0

Szállítási módok

Törekszünk arra, hogy a megrendelt terméket a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassuk el Hozzád!

Az alábbi szállítási módok közül tudod kiválasztani a számodra leginkább megfelelőt:

  • FOXPOST csomagautomata
    Válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat! Szállítási költség: 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
    2017. november 27. és 2018. január 15. között az aznapi kiszállítás átmenetileg szünetel.

  • GLS futárszolgálat
    A csomag a GLS futárszolgálatnak történő átadástól számítva 24 órán belül kerül kiszállításra. A szállítás költsége: 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES.

  • GLS CsomagPont
    A csomag feladásától számított 1-5 napon belül a rendelésed átvehető lesz az általad megjelölt csomagponton. A szállítás költsége: 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES.

  • Személyes átvétel pesti szaküzletünkben
    Lehetőség van a csomag személyes átvételére Budapesten, a Reflexshop pesti üzletében.
    Címünk: 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok)
    A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. A személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.

  • Személyes átvétel budai szaküzletünkben
    Lehetőség van a csomag személyes átvételére Budapesten, a Reflexshop budai üzletében.
    Címünk: 1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
    A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. A személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.

  • Személyes átvétel debreceni irodánkban
    Lehetőség van a csomag személyes átvételére Debrecenben, a Reflexshop központi irodájában.
    Címünk: 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 4/b. I. em. / 213-as ajtó
    A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. A személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség.

 

 

FOXPOST csomagautomatában történő átvétel

 

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890 Ft.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 12.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen tájékoztatunk. A munkanapokon 11:30-ig webáruházunkban leadott megrendeléseket még aznap kiszállítja a FOXPOST. Kérünk, hogy a rendelésed leadásakor vedd figyelembe, hogy csak abban az esetben tudjuk garantálni az aznapi átvételt, ha a webshopunk készletén van az adott termék(ek)ből.
2017. november 27. és 2018. január 15. között az aznapi kiszállítás átmenetileg szünetel.

A csomag útja a rendelést visszaigazoló emailben található csomagszám segítségével a interneten is nyomon követhető a http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
+36 30-499-0807,  webshop@reflexshop.hu

Keresd meg és válaszd ki a hozzád legközelebb eső automatát az automatakeresővel!

 

Hogyan működik?

Válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat! Látogass el az automatához, add meg a kódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is! Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Fontos: őrizd meg a kapott SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot! Látogass el az automatához, add meg a kódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.

Csomagcsere FOXPOST esetén:

  • Sétálj vissza az automatához, ahol korábban átvetted a küldeményt, amely a webáruházból rendelt terméket tartalmazta!
    *A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek, 14 napon belül történő ingyenes visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható!
  • Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót! Pötyögd be egyedi nyitókódodat!
  • Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját. Részedről ennyi – a többiről mi gondoskodunk!

Fontos!
FOXPOST esetén a csomag mérete és súlya korlátozott! A maximális csomagméret: 60 cm x 36 cm x 62 cm és a maximális súly pedig 25 kg. Kérünk, ezt minden esetben vedd figyelembe, mielőtt kiválasztod a szállítási módot!

Rendelésed ellenértékét a FOXPOST csomagautomatánál is rendezheted bankkártyáddal. Készpénzes fizetésre az automatánál nincs lehetőség.

 



 

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

 

A kiszállítás költsége egységesen, minden csomagnál 890 Ft. A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.
Minden bruttó 12.000 Ft (9.448 Ft + áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

A rendelésed aktuális állapotát folyamatosan közöljük veled, az általad megadott e-mailen keresztül. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számítva 24 órán belül kiszállítja a termékeket.

A csomag útja nyomon követhető az interneten, amihez csak a csomagszámra van szükség. Az online követés az alábbi oldalon lehetséges: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A csomagszám mindig kiküldésre kerül, de ügyfélszolgálatunktól is elkérheted:
(+36-30-499-0807, webshop@reflexshop.hu)

Webáruházunk e-mailben értesít a feladás napján, ezért kérjük olyan elérhetőséget adj meg, amit rendszeresen használsz.

A futárnál lehetőség van az utánvételes fizetésre, készpénzzel és bankkártyával egyaránt.
Ha nem a futárnál szeretnél fizetni, akkor javasoljuk, hogy rendelés közben a fizetési mód kiválasztásakor az online bankkártyás fizetést válaszd. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. ahol a következő kártyatípusok használata lehetséges:

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
 

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Kiszállítás GLS CsomagPontba

Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra. 

Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.

Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon. 

Hogyan fizethetek a CSomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Gyakran ismételt kérdések GLS CsomagPont esetében
 

Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra. 

Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos nyitva tartást.

Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon. 

Hogyan fizethetek a CsomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton. A GLS CsomagPontba történő szállítás egységesen 890 Ft. 12.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.


 

Személyes átvétel a pesti szaküzletben
 

Személyes átvétel esetén a termékek árán kívül semmilyen rejtett, vagy extra költség nincs!
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvételkor a következő típusú bankkártyákkal tudsz fizetni szaküzletünkben:

Címünk: Reflexshop - Pest
1067 Budapest, Eötvös utca 39.
(Eötvös-Szondi sarok)
Latitude : 47.50875 (47°30′31.507″N)
Longitude : 19.06098 (19°03′39.524″E)

Telefon: +36 1 269 0941

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00-ig
Szombat: 10:00 - 14:00-ig

Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az Üzletünk menüpontot!

 


 

Személyes átvétel a budai szaküzletben
 

Személyes átvétel esetén a termékek árán kívül semmilyen rejtett, vagy extra költség nincs!
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvételkor a következő típusú bankkártyákkal tudsz fizetni szaküzletünkben:

Címünk: Reflexshop - Buda
1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
Latitude : 47°30.606' (N 47°30'36.382")
Longitude : 19°02.088' (E 19°2'05.339")

Telefon: +36 1 783 9570

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 - 20:00-ig
Szombat: 10:00 - 14:00-ig

Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az Üzletünk menüpontot!

 

 

Személyes átvétel debreceni irodánkban

 

Debreceni irodánkban csak előzetes rendelés, telefonos illetve e-mail értesítés után van lehetőség személyes átvételre.

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.

Ha a megrendelt termék raktáron van, egy héten belül átvehető a debreceni irodába. Amint megérkezik hozzánk a csomag, mi telefonon értesítünk, hogy átvehető.
A csomagot csak előzetes telefonos visszajelzésünk után tudod átvenni személyesen. Más esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvételkor a következő típusú bankkártyákkal tudsz fizetni szaküzletünkben:

Címünk: Reflexshop Kft. iroda
4034 Debrecen,
Vágóhíd utca 4/b. I. em. / 213-as iroda

Telefon: +36 30 499 0807

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00-ig